Levering, returnering og storkøb af vin

Læs mere om, hvordan du skal forholde dig ved køb af vin

Hvordan foregår leveringen af vin, hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg ønsker at returnere vinen, og hvad skal jeg gøre, hvis jeg har brug for at købe mange flasker vin på samme tid? Få alle svarene lige her.

Hvilke regler gælder ved levering af vin?
Vi tilbyder dag til dag levering af vin over hele landet til brofaste øer eller afhentning i et af Bilka varehusene. Ønsker du levering med fragtmand, finder leveringen sted mellem kl. 8-16. Skal vinen leveres til en etageejendom, leverer chaufføren kun til husets hoveddør.

Hvilke regler gælder ved returnering/ombytning af vin?
Ifølge forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret. Alligevel har vi valgt at give alle vores kunder 14 dages ombytnings/returret fra det tidspunkt, du modtager vinen. Du kan ombytte eller returnere vinen i Bilka varehusene og få pengene retur eksklusiv alle eventuelle leveringsomkostninger. Husk at medbringe en kopi af din faktura. Den returnerede vin skal være i samme stand som ved leveringen.

Skulle du være uheldig at modtage en kasse med en flaske, som under transporten er gået i stykker, kan du henvende dig til Bilka.dk kundeservice på telefon 8778 3090, som vil hjælpe dig.

Du kan hjælpe andre kunder, når du fortæller om dine erfaringer og oplevelser med produktet. Vær den første til at skrive en anmeldelse