Prismatch på ombytning af gas fra Viking Energi

Når du handler i de fysiske Bilka Hypermarkeder, er du altid sikker på at få en skarp pris på ombytningsgas fra Viking Energi. Vi sammenligner løbende vores priser med vores konkurrenter Bauhaus, XL-Byg, Silvan, Davidsen og Stark og justerer løbende vores priser, så vi kan garantere vores kunder, at vi er billigst i forhold til vores største konkurrenter. Skulle du imod forventning finde ombytningsgassen billigere hos en af disse  konkurrenter, så matcher vi prisen i perioden 1. januar til og med 31. december 2021. På denne måde kan du altid være sikker på at få en skarp pris på ombytning af gas fra Viking Energi, når du handler i Bilka.

Sådan virker vores prismatch på ombytning af gas fra Viking Energi

Finder du en sammenlignelig vare, dvs. samme type gas i samme størrelse til en lavere pris hos en af de nævnte konkurrenter, kan du benytte dig af vores prismatch. Det gælder også gas fra andre brands end Viking Energi, så længe varen er sammenlignelig. For at få den rigtige pris skal du blot kontakte en af vores medarbejdere og fremvise en af  konkurrenternes annoncer eller et billede af prisen fra konkurrentens butik. Skulle du opdage, at du har betalt for meget for din Viking gas i Bilka inden for en periode på 30 dage fra købsdatoen og inden for prismatchperioden, så udbetaler vi differencen mod forevisning af bon samt annonce eller billede af prisen fra  konkurrenten. Husk derfor at medbringe dokumentation, da det er en forudsætning for, at din ret udløses

Hvem sammenligner vi priser med

Vi sammenligner med vores største konkurrenter, nemlig:

  • Bauhaus
  • XL-Byg
  • Silvan
  • Stark
  • Davidsen

Hvor længe gælder prismatch på Viking gas

Vi matcher prisen på samme gas i samme størrelse i perioden 1. januar til og med 31. december 2021.

Hvordan og hvor ofte kontrollerer vi priserne

Vi kontrollerer dagligt markedet og de nævnte konkurrenters aviser for at sikre, at du altid får en skarp pris på Viking gas i Bilka.

Hvornår retter vi vores priser

Eventuelle prisrettelser hos Bilka sker med virkning til efterfølgende hverdag inden kl. 10.00

Hvad med kataloger og andet markedsføringsmateriale fra konkurrenterne?

Foruden ovennævnte kontrol af konkurrenternes pris på hjemmesider og i fysiske butikker så holder vi også øje med nyhedsbreve, Facebook-annoncer, tilbudsaviser o.l. og retter ligeledes priserne på baggrund af disse. Dette gælder dog  kun for de varer, som konkurrenterne har på lager og kun ift. landsdækkende kampagner og ikke eventuelle lokale nedsættelser, tilbud og kampagner.

Undtagelser

Vi retter ikke priser, når de nævnte konkurrenter fører særlige tilbudskampagner, såsom salg af demovarer, restsalg, medlemstilbud, loyalitetskampagner mv.

Vores prismatch kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud.

Hvad skal man gøre, hvis man opdager en lavere pris hos konkurrenterne

Skulle der imod forventning være samme gas i samme størrelse, som vi ved en fejl ikke har fanget i vores priskontrol, skal du blot give os besked med din bon, og et billede fra butikken eller et udklip af annoncen – herefter sørger vi for at rette op på dette hurtigst muligt. Du kan kontakte os på telefon 89 30 30 00 eller via dette link (https://support.bilka.dk/hc/da). Du kan naturligvis også henvende dig i vores Kundeservice i dit nærmeste Bilka hypermarked, hvorefter vi hurtigst muligt tilretter prisen. Vi sørger naturligvis også for at udbetale differencen til dig, hvis du ser varen billigere hos vores konkurrenter i op til 30 dage efter købstidspunktet, hvis du medbringer bonen fra dit køb af Viking gas i Bilka.