Charge Amps
Charge Amps Halo ladestander 11 kW - Type 2 kabel
Internet og Wi-Fi, IP66.
Charge Amps Halo ladestander, Type 2 m/kabel, 11kW, 16A.Kompakte ladeboks med fast kabel, der lader med 11 kW...
Læs mere
Beskrivelse
Specifikationer
Beskrivelse
Charge Amps Halo ladestander, Type 2 m/kabel, 11kW, 16A.
Kompakte ladeboks med fast kabel, der lader med 11 kW. Halo har LED-belysning, der guider dig i mørke, et fast 7,5 meter kabel, der er fleksibelt og bøjeligt selv ved temperaturer ned til -25°C.
Det er simpelthen en komplet ladeboks, der virkelig er skabt til vores barske nordiske vejr. Halo kan naturligvis også opkobles via internettet og er tilgængelig via tilhørende software.
Vi sender opdateringer over-the-air for at sikre, at ladeboksen altid har den nyeste software med al funktionalitet – ligesom når din mobiltelefon opdateres. Softwaren styrer alle funktioner i Halo, og al historik er tilgængelig med henblik på rapportering og statistik.
Laderen har en maksimal lade-effekt på 11 kW/16 A. Dette betyder, at en elbil med et 40 kWh-batteri kan lades op på ca. 4 timer, hvis den understøtter 11 kW-ladning. Vær opmærksom på, at det altid er bilen, som bestemmer, hvor meget effekt der kan lades med.
Kompakte ladeboks med fast kabel, der lader med 11 kW. Halo har LED-belysning, der guider dig i mørke, et fast 7,5 meter kabel, der er fleksibelt og bøjeligt selv ved temperaturer ned til -25°C.
Det er simpelthen en komplet ladeboks, der virkelig er skabt til vores barske nordiske vejr. Halo kan naturligvis også opkobles via internettet og er tilgængelig via tilhørende software.
Vi sender opdateringer over-the-air for at sikre, at ladeboksen altid har den nyeste software med al funktionalitet – ligesom når din mobiltelefon opdateres. Softwaren styrer alle funktioner i Halo, og al historik er tilgængelig med henblik på rapportering og statistik.
Laderen har en maksimal lade-effekt på 11 kW/16 A. Dette betyder, at en elbil med et 40 kWh-batteri kan lades op på ca. 4 timer, hvis den understøtter 11 kW-ladning. Vær opmærksom på, at det altid er bilen, som bestemmer, hvor meget effekt der kan lades med.