Handelsbetingelser ved køb på nettet

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål for, hvordan du handler på Bilka.dk samt via tablet i varehusene ved enten kontant betaling i kasselinjen eller via Dankortbetaling. Finder du ikke svaret herunder, er du velkommen til at kontakte os. 

Ved din bestilling af varer på Bilka.dk eller tablet i varehusene accepterer du nedenstående aftalevilkår. Hvis du handler erhvervsmæssigt, skal du være opmærksom på B2B vilkårene nedenfor. Du kan altid finde de gældende betingelser på denne side. Derudover refereres til dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb.

Bemærk: For ”Hvidevarer via hvidevarer.bilka.dk”, "Mad ud af huset" og "Fotoservice" henvises til de specifikke handelsbetingelser på disse sider.

Generelle oplysninger

Dansk Supermarked A/S

CVR-nr. 35954716

Rosbjergvej 33

8220 Brabrand

E-mailadresse: [email protected]

Telefonnummer: 87 78 30 90

 

Priser og særlige tilbud

Alle priser er i danske kroner inklusiv moms og afgifter. Leveringsomkostningerne opkræves pr. pakke og varierer afhængig af antal af varer, varetype, vægt og volumen. Leveringsomkostningerne beregnes og fremgår inden gennemførelsen af købet. Vi bestræber os på at pakke i så få antal pakker som muligt.

På udvalgte varer/kategorier er leveringen gratis ved køb over et bestemt beløb. Dette fremgår altid af hjemmesiden.

Priser på Bilka.dk og i varehusene
På hovedparten af Bilkas produkter er priserne identiske, uanset om du handler online på Bilka.dk eller i et af vores varehuse. I nogen tilfælde kan du dog opleve, at priserne kan være forskellige. Dette skyldes, at vilkårene ikke er ens.

Afstemning af lagerbeholdning

Når du handler på Bilka.dk, afstemmes lagerbeholdningen to gange: når produktet bliver lagt i kurven samt ved betaling af produktet. Vi bestræber os selvfølgelig altid på at vise den korrekte lagerbeholdning, men i enkelte tilfælde kan der forekomme uoverensstemmelse mellem den viste lagerstatus og den faktiske lagerbeholdning. Dette skyldes, at ikke alle sider opdateres med samme interval, og du kan derfor opleve at blive afvist ved forsøg på køb. Dette sker dog sjældent.

Betaling

Køb foretaget på Bilka.dk eller via dankortbetaling på tablet i varehusene
Der kan betales med følgende nordisk udstedte betalingskort: Dankort, VISA/Dankort, VISA, Eurocard/MasterCard og Visa Elektron. Der betales pt. ingen kortgebyr på hjemmesiden.

Pengene bliver reserveret på din konto ifm., at ordren lægges på Bilka.dk. Vi trækker dog først pengene på din konto, når varerne afsendes til den ønskede leveringsadresse. I forbindelse med delleverancer trækkes kun det beløb, der svarer til den faktiske leverance. Hvis det viser sig, at vi mod forventning ikke kan levere hele eller dele af din ordre, kommer du kun til at betale for den faktiske leverance. Fakturaen sendes via e-mail. Fakturaen indeholder ikke følsomme oplysninger. det vil dog altid fremgå, at varerne er betalt med Dankort/kreditkort og af hvem. 

Køb foretaget på tablet i varehusene via kontantbetaling i kasselinjen
Betaling sker ved kasselinjen, som der betales for øvrige varer i Bilka varehusene. Når betaling er godkendt, modtager du en betalingsbekræftelse på e-mail. Bemærk at dette alene er en besked om, at ordren er betalt og at vi derfor går i gang med at behandle ordren. Det er din almindelige kassebon, der gælder som bevis for din betaling.

Sikkerhed ved betaling af køb foretaget på Bilka.dk eller via dankortbetaling på tablet i varehusene

Ved betaling vil overførslen af dine kortinformationer og det aftalte købsbeløb ske i krypteret form via PBS-godkendt Payex-software. Bilka.dk gemmer ikke dine oplysninger. PBS har certificeret Bilka.dk til at anvende denne betalingsform, og det er derfor sikkert at betale med kreditkort.

Vi benytter kryptering, så dine informationer er beskyttet mod tredjepart. Vi kan aldrig komme til at trække mere end det beløb, du har accepteret ved din bestilling. Retsligt er du stillet således, at du kan få pengene tilbage hvis:

•    Varen ikke leveres
•    Du benytter dig af din fortrydelsesret – se afsnittet nedenfor
•    Der hæves penge fra din konto, uden din forudgående accept

Personoplysninger

Personoplysninger, som indtastes i forbindelse med køb på Bilka.dk, behandles af Dansk Supermarked A/S og eventuelle eksterne samarbejdspartnere i overensstemmelse med gældende dansk ret. Vi gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling - herunder e-mail og varedata, som vedrører dig. Alle kundeoplysninger og informationer om bestillinger bliver behandlet strengt fortroligt, og vil aldrig blive videregivet til tredjepart.

I henhold til dansk lovgivning gemmes oplysningerne i fem år. Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil din e-mail-adresse blive brugt i forbindelse med vores markedsføring indenfor de interesseområder, du via din tilmelding har givet samtykke til. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet ved at klikke afmeld i mailen eller ved at kontakte kundeservice, og dine oplysninger vil herefter blive slettet. 
 
Du kan jf. persondataloven få fuld indsigt i dine oplysninger ved skriftlig henvendelse til:

Dansk Supermarked Nonfood
Rosbjergvej 33
DK-8220 Brabrand
Att. Bilka.dk

Levering

Der leveres kun til adresser i Jylland og til adresser på brofaste øer i Danmark (gælder dog ikke Enø) – dette vil fremgå, når du forsøger at gennemføre din bestilling. Du kan vælge at få dine bestilte varer leveret direkte til din privat- eller firmaadresse. Vær opmærksom på, at vejen til dit hus skal bestå af et kørefast og stabilt underlag.

Da vi benytter forskellige lagre rundt om i Danmark, kan din bestilling blive splittet op i flere delleveringer.
En bestilling kan ligeledes blive håndteret af forskellige fragtfirmaer, hvis der indgår forskellige varetyper. Uanset antallet af delleveringer vil leveringsomkostningen samlet set aldrig overstige det beløb, der fremgår af din bestilling.

Ved ordrer, der leveres af BFT Logistik vil levering være til kantsten eller hoveddør. Hvis du bor i hus, vil fragtmanden levere til din hoveddør i stueplan. Hvis du bor i etageejendom, vil der blive leveret til kantstenen dvs. døren til opgangen og ikke døren til din lejlighed. I visse tilfælde er det muligt at tilkøbe serviceydelser i forbindelse med leveringen.

Det er et krav, at du er på leveringsadressen i tidsrummet for levering. Er du ikke hjemme til at modtage din levering, kan der arrangeres en genlevering mod betaling af genleveringsomkostningerne.

Når varerne sendes afsted fra vores lager, modtager du en e-mail med en faktura for de afsendte varer. Kan vi ikke sende alle dine varer på samme tid, modtager du kun en faktura for de varer, der er afsendt. Evt. resterende varer på din bestilling vil du modtage faktura for, når de efterfølgende afsendes.

Leveringsomkostningerne varierer og afhænger bl.a. af varetype, vægt, leveringssted, leverandør m.v. De samlede leveringsomkostningerne vil fremgå, når du bestiller varer på Bilka.dk

Storgods (brænde, briketter, fliser o.l.)
Storgodsvarer leveres til kantstenen og sættes uden kvittering. Du behøver derfor ikke være hjemme på leveringsdagen. Ved leveringen kræves det, at vejen har kørefast underlag - ikke grus, brosten eller lignende, og at vejen er let fremkommelig for store lastbiler

Swipbox Oversize  
Af hensyn til vores medarbejderes sikkerhed og efterlevelse af gældende arbejdsmiljøregler har vi ikke mulighed for at tilbyde hjælp til løft af varen udenfor bygningen.

Kranlevering
Varer som legetårne, sand, grus, carporte og lign., bliver leveret som storgods. Varerne bliver leveret som kantstenslevering, og der kræves ikke underskrift. Derfor behøver du ikke være hjemme på leveringsdagen. Fragtmanden læsser af på en passende placering.

Leveringstid

Leveringstiden afhænger af, om den bestilte vare er på lager og hvilken transportør, der er tilknyttet varen. Det vil altid fremgå på varens side, hvornår en given vare kan leveres.
 

Fortrydelse af køb og returnering

Fortrydelsesfrist

Ifølge forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret efter modtagelsen af varen. Varer købt på Bilka.dk og via tablet i varehusene er dog omfattet af Bilka’s forbedrede fortrydelsesret, sådan at du inden for 30 dage efter modtagelsen af varen kan fortryde dit køb.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 

Består varen af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, du får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse.

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved ([email protected]) eller ved at benytte standardfortrydelsesformular.   I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

                                                                                                                        

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal returnere din vare til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Ønsker du at returnere en vare købt på Bilka.dk eller via tablet i varehusene, har du to muligheder. Enten kan du henvende dig i dit nærmeste Bilka varehus med varen, eller du kan fremsende varen til Bilka.dk. Se prisliste. 

Husk altid at medbringe eller medsende faktura ved henvendelse i et Bilka varehus eller ved fremsendelse til Bilka.dk.

Bilka.dk’ returadresse er:

Bilka.dk

Gramham Bells Vej 22, port 40

8200 Århus N

Kontakt os her eller ring på telefon 8778 3090 for spørgsmål vedrørende returnering.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, hvorfor varen bør returneres i original emballage.

 

Delvis fortrydelse

Bilka giver dig adgang til delvis at fortryde dit køb. Du skal hertil være opmærksom på, at hvis du har købt flere varer i én ordre, og ønsker at fortryde dele af ordren, refunderes leveringsomkostningerne ikke.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

Bemærk: Du har ikke krav på tilbagebetaling af leveringsomkostninger ved delvis fortrydelse af dit køb.

 

Ved ordrer, der alene indeholder varer fra én lagerlokation, refunderes leveringsomkostningerne kun ved returnering af hele ordren, idet omkostningerne er de samme uanset antallet af varer.

 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Læs mere om fortrydelse og returnering under Kundeservice/hjælp eller gå til standardfortrydelsesformular.

 

 

 

Særlige returregler

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

                                                                                                                     

  1. levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg

 

  1. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

 

  1. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

 

  1. Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,

 

  1. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på,

 

  1. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med dit forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at du dermed mister din fortrydelsesret,


Særlige returregler for Bilkas Fotoservice

Ligeledes gælder særlige returregler ved bestilling af produkter fra Bilkas Fotoservice. Her henviser vi til www.foto.bilka.dk, hvor yderligere information vil fremgå under punktet ’Kundeservice – Betingelser’.
Desuden tages produkter med begrænset holdbarhed, eksempelvis planter, ikke retur.
 

Reklamation - guide til defekte varer?

Du har 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen. Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig op til 2 år efter, at du modtog varen. 

Du kan enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamation kan ske til servicecenteret i dit lokale Bilka varehus, hvor særligt uddannet personale er parat til at afhjælpe fejl og mangler. Du har ansvaret for backup af alt eksisterende materiale på indleverede produkter.

Kan personalet ikke afhjælpe fejlen, sendes varen til reparation hos et eksternt værksted. På udvalgte produkter vil du, mens dit produkt er til reparation, kunne låne et låneprodukt. Når du henvender dig i servicecentret skal blot medbringe varen og fakturaen, der gælder som din bon. Du kan også oprette en reklamationssag til Bilka.dk kundeservice her.

Transportskader
Når du modtager dine varer, opfordrer vi til, at du kontrollerer pakken for eventuelle synlige skader. Er emballagen beskadiget eller har andre synlige tegn på defekt, skal du kvittere på fragtbrevet – med forbehold for eventuelle skader på indhold. Du kan også nægte at modtage varen. Kontakt hurtigst muligt kundeservice og meddel, at du har afvist varen.

Sådan håndterer du en defekt vare
Hvis du vil reklamere via Bilka.dk kundeservice, bedes du altid oplyse ordrenummer, produkttype og en kort beskrivelse af fejlen. Du vil herefter blive kontaktet for det videre forløb. Kontakt os her eller på telefon 8778 3090.

Klageadgang

Du har mulighed for at få behandlet en klage ved skriftlig henvendelse til [email protected]

Klage kan derudover indbringes for Center for Klageløsning og/eller Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Læs mere på www.forbrug.dk.  

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]

Særligt om erhvervskunder - B2B

OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD
Tilbud på Bilka.dk og tablet i varehusene er rettet mod privatkunder. I forhold til erhvervskunder er der alene tale om en opfordring til at gøre tilbud.  

Vi forbeholder os ret til at annullere en handel, hvis der er opgivet forkerte priser på hjemmesiden, da disse er automatisk beregnet. Ligeledes forbeholder Bilka.dk sig ret til at begrænse antallet af solgte enheder til særlig markedsført pris, da vi altid vil prioritere salg til private.

Mailen der modtages efter at en ordre er gennemført er således alene en kopi af indkøbskurven, og ikke Bilka.dk's accept på at handlen gennemføres. I de tilfælde, hvor ordremængden ikke accepteres, vil køber blive kontaktet af kundesupport hurtigst muligt.
 

Ingen returret på varer solgt til erhvervskunder

Reklamation og mangler
Ved levering skal køber straks foretage en sådan undersøgelse af det solgte som ordentlig forretningsbrug kræver. Hvis køber vil påberåbe sig en mangel, skal køber straks give sælger besked. Såfremt køber har opdaget eller burde have opdaget manglen og ikke reklamerer som anført, kan køber ikke senere gøre manglen gældende. Sælger kan frit vælge at afhjælpe manglen eller foretage omlevering. Såfremt sælger anmoder derom, skal køber umiddelbart efter reklamationen, for købers regning og risiko, returnere den angivelige mangelfulde vare til sælger i original emballage. Sælger forbeholder sig ret til kun at modtage den angivelige defekte del.
Reklamationer på mangler og brækage forårsaget i erhvervsmæssige sammenhænge accepteres ikke.  


Immaterielle rettigheder
Enhver leverance af produkter sker med respekt af de pågældende producentens immaterielle rettigheder og sælger er uden ansvar af nogen art for købers handlinger i strid med disse rettigheder.

Ansvarsbegrænsning
Et erstatningskrav overfor sælger kan ikke overstige faktura beløbet for den solgte genstand, idet omfang andet ikke følger af dansk rets ufravigelige regler om produktansvar. Sælger fraskriver sig ethvert ansvar for tabt datamateriel. Dette gælder ydermere under indlevering af produkter til reparation. Køber har ansvaret for backup af alt eksisterende materiale på indleverede produkter

Ejendomsforbehold 
Sælger forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer indtil hele købesummen inklusive leveringsomkostninger samt eventuelle renter og omkostninger er betalt fuldt ud. Køber forpligter sig til at holde leverancen forsikret og skadefri indtil hele købesummen er lagt.

Værneting

Købs- og leveringsbetingelser for Bilka.dk er underkastet dansk ret og enhver tvist mellem køberen og Bilka.dk, i anledning af køberens køb af varer fra Bilka.dk, skal afgøres ved retten i Århus.

 

Særligt gældende for GoDeal oplevelser

Hvis ikke andet er angivet på produktet er værdibeviset gyldigt i 3 år fra udstedelsen. Værdibeviset kan efter ugyldighedens indtræden ikke returneres eller ombyttes. Hvis værdibeviset vedrører en vare eller tjenesteydelse som kun udbydes af partneren i en bestemt periode (for eksempel til et bestemt arrangement/event), vil værdibevisets gyldighed automatisk være begrænset hertil.

Persondatapolitik

I det følgende redegøres der for, hvordan Bilka A/S, Rosbjergvej 33, 8220 Brabrand anvender de personlige oplysninger, som du efterlader dig og/eller afgiver, når du besøger vores hjemmeside, Bilka.dk, samt anvender de forskellige tjenester på hjemmesiden.

1. Indsamling af personlige oplysninger

Du vil altid blive informeret forud for indsamlingen af personlige oplysninger om dig. De personlige oplysninger, vi indsamler, kan for eksempel omfatte dit navn, din e-mailadresse, din privatadresse, dit telefonnummer og lignende identifikationsoplysninger.

2. Anvendelse af personoplysninger

Personoplysninger indsamles og anvendes i forbindelse med:

Gennemførelse af ordre i vores webshop:

  • Fremsendelse af ordrebekræftelse
  • Fremsendelse af vare
  • Reklamationer
  • Returnering

Gennemførelse af betaling i forbindelse med ordre i vores webshop:

  • Betalingsoplysninger i forbindelse med verificering og gennemførelse af betaling
  • Returnering
  • Oplysninger sendes krypteret og i overensstemmelse med branchestandarder

Profil eller brugerkonto:

Administration af profil eller brugerkonto

Nyhedsbreve:

Fremsendelse af nyhedsbrev

Tænk Stort Kort Programmet:

  • Administration af dit medlemskab
  • Registrering af køb af varer og tjenesteydelser
  • Profilering til brug for markedsføring

DS Business Kort:

  • Administration af medlemskab
  • Registrering af køb af varer og tjenesteydelser
  • Profilering til brug for markedsføring
  • Særskilte vilkår for DS Business Kort kan findes her.

Markedsføring, invitationer til events mv.

  • Markedsføring af vores og/eller tredjemænds produkter
  • Særlige tilbud
  • Invitationer, information mv. om events, udsalg, mv.

Far til 14 spillet fra AppStore eller Google Play

  • Fremsendelse af nyhedsbrev
  • Fremsendelse af vouchers opnået i forbindelse med spillet

 

Vi gør opmærksom på, at ovennævnte brug kun finder sted, såfremt du forinden har afgivet dit udtrykkelige samtykke, medmindre loven giver mulighed for, at vi kan kontakte dig uden, at du afgiver dit samtykke først.

Dine oplysninger bliver slettet, når vi ikke længere har behov for at behandle dem til opfyldelsen af et eller flere af ovennævnte formål. Oplysningerne kan blive behandlet og opbevaret længere i anonymiseret form.

Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjemand, medmindre du har samtykket hertil. Videregivelse kan dog ske i følgende tilfælde:

1. Videregivelsen er påkrævet ved lov

2. Videregivelsen er påkrævet i forbindelse med et retligt eller muligt retlig opgør

3. Videregivelsen er påkrævet for at fastslå, udøve eller forsvare vores lovmæssige rettigheder

3. Cookies

Vi anvender cookies på vores hjemmeside. Du kan læse mere om brugen af cookies i vores Cookiepolitik, som du kan finde her.

4. Sikkerhed

Vi har implementeret sikkerhedsforanstaltninger til sikring af, at vores interne procedurer lever op til vores høje sikkerhedspolitiske standarder, og de oplysninger, som vi registrerer, opbevares og behandles i et særligt sikret miljø. Det er alene betroede medarbejdere hos Bilka eller esterne databehandlere, der behandler oplysningerne i overensstemmelse med vores instruks, der har adgang til de oplysninger, som vi behandler om dig. Vi bestræber os således bedst muligt på at beskytte kvaliteten og integriteten af dine personlige oplysninger. 

For at sikre dig mod misbrug af dine oplysninger bør du aldrig udlevere brugeroplysninger og passwords til andre.

5. Adgang til dine personlige oplysninger mv.

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, dog med visse lovbestemte undtagelser. Du har endvidere ret til at gøre indsigelse mod indsamlingen og mod den videre behandling af dine personlige oplysninger. Du har herudover også ret til at få korrigeret dine personlige oplysninger, hvis der er behov herfor. 

6. Links til andre websites mv.

Vores hjemmeside kan indeholde links til andre websites eller til integrerede sites, fx Ekspres Bank. Vi er ikke ansvarlige for indholdet af andre selskabers websites eller deres praksis i forbindelse med indsamling af personlige oplysninger. Når du besøger andre websites, opfordres du til at læse indehavernes politik med hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger samt andre relevante politikker.

7. Ændring af oplysninger eller framelding af tjenester, mv.

Hvis du ønsker, at vi opdaterer, ændrer eller sletter personlige oplysninger, som vi har registreret om dig eller ikke ønsker at modtage flere meddelelser fra os, eller hvis du har spørgsmål til ovenstående retningslinjer, kan du rette henvendelse til os på følgende adresse:

Dansk Supermarked Nonfood
Rosbjergvej 33 
8220 Brabrand
Att.: Bilka.dk

8. Klageadgang

Klager over behandling af registrerede oplysninger kan fremsættes overfor Bilka (se pkt. 7) og/eller Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K.

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 12-04-2017