Den Store Skattejagt

Den Store Skattejagt er udviklet til smartphone. Men hvis du ikke har en smartphone, kan du spille fra en PC-udgave! Husk at tillade pop-ups.

Bemærk: Hvis ikke du kan få spillet til at virke, så kan du prøve at spille det i webbrowseren Chrome. Du kan downloade Chrome her

I PC-udgaven kan du spille, vinde præmier og deltage i konkurrencen om den super fede KIA cee'd GT-Line 1.0 GDI! Men du skal huske, at det stadig kræver en smartphone for at kunne afhente præmierne i din lokale Bilka. Dette kan du løse ved at sende din vinder-sms videre til en ven eller et familiemedlem, som har en smartphone. Det plejer de at blive rigtig glade for :-)

Bemærk:
Man kan kun spille 1 gang om dagen.
Spillet virker ikke i Internet Explorer 8.
Det er nødvendigt at benytte en smartphone for at afhente præmierne i Bilka.
For den bedste oplevelse anbefaler vi at benytte en smartphone og gå til www.skattejagt.dk

►► Jeg får ingen vinder-SMS

A) Tjek at mobilnummeret du spiller med er korrekt. Det kan du tjekke via ”spørgsmålstegnet” øverst i spillet. Er mobilnummeret forkert, mister du desværre retten til præmien og præmiekoden bliver sendt til det nummer, du har spillet med.

B) Er mobilnummeret korrekt, så kontakt kundeservice på tlf. 87 78 30 90, som vil gensende SMS’en. Husk at opgive dit mobilnummer, når du kontakter kundeservice.

C) Hav tålmodighed. Det kan vare lidt, inden du modtager SMS’en. Alle vindere bliver registreret i vores system, så ingen går tabt.
 

►► Jeg kommer direkte til siden som fortæller, at jeg har spillet

A) Du har trykket ”opdatér”, mens spillet loadede og vil blive registreret, som om du allerede har spillet. Tryk ikke opdatér, mens spillet loader.

B) Du har ikke online-adgang, der hvor du befinder dig. Hvis du har forsøgt at spille et sted uden online-adgang, og spillet loader i baggrunden, mens du laver noget andet, vil det blive registreret, som om du allerede har spillet.

C) Du har allerede spillet i nuværende døgn, f.eks. efter midnat – vent til et nyt døgn begynder.

D) Du bruger et link, som er videresendt fra en anden, og derfor er spillet allerede ’spillet’. Tryk på ”spørgsmålstegnet” øverst i spillet og nulstil mobilnummeret.

E) Du har indtastet et forkert mobilnummer. Tryk på ”spørgsmålstegnet” øverst i spillet og nulstil mobilnummeret.

F) Privat browsing er slået til.

iPhone: Tryk på faneikonet i nederste højre hjørne i browseren og tryk på ”Privat”-knappen.

iPhone med iOS6: Gå til ”Indstillinger”, klik på ”Safari” og slå ”Privat browser” fra.

G) Cookies er slået til.

iPhone: Gå til ”Indstillinger”, vælg ”Safari” og tillad ”Cookies”.

Android: Gå til indstillinger i browseren og aktivér cookies.
 

►► Jeg kan ikke bruge præmiekoden i varehuset

A) Det kan skyldes dårlig netværksforbindelse. I Bilka varehusene kan du benytte Bilkas gratis Wi-Fi/Hotspot og derved opdatere indløsningssiden. Du kan også ringe til kundeservice og få tilsendt en ny kode på tlf. 87 78 30 90.

B) Præmiekoden er udløbet. Koden er gyldig i 6 dage, og du har desværre ikke mulighed for at indløse din præmie efter tidsfristens udløb.

C) Koden er allerede brugt. Det kan f.eks. ske, hvis du har videresendt din præmie til en anden eller har opgivet forkert nummer. Kontakt kundeservice på tlf. 87 78 30 90.
 

►► Hvor kan præmierne afhentes?

Præmierne kan afhentes i Bilka. De varer, som også forhandles i A-Z, kan også hentes der.
 

►► Hvor får jeg min præmie?

Præmier pånær magasiner, kan ikke udleveres via kundeservice. Du finder selv din præmie inde i butikken. Derefter tager du den med til kassen sammen med dine øvrige varer. Der viser du din gavekode på smartphone. Gavekoden finder du ved at trykke på det link, som var i den SMS, som du fik tilsendt, da du vandt. Vinder du et magasin, bedes du henvende dig i kundeservice, som vil finde din præmie frem.

►► Hvilke præmier, skal jeg afhente i min lokale Bilka?

Dåse Harboe 330 ml Cola
Dåse Harboe 330 ml Topform Power
Dåse Harboe 330 ml Cherry Coke
Dåse Harboe 330 ml Cloudy Lemon
Dåse Harboe 330 ml Ginger Beer 0%
Dåse Harboe 330 ml Light Tonic
Sampak af magasinerne IN + Mad Og Bolig. Pakken skal afhentes i kundeservice 

 

►► I siger, at jeg kan vinde et bestemt produkt, men når jeg spiller, kan jeg slet ikke vinde det den pågældende dag?

Spillet er bygget op med en række hovedpræmier, som kun kan vindes på bestemte dage. Derudover er der en række daglige præmier, som kan vindes hver eneste dag. Derfor ved vi heller ikke på forhånd, hvilke produkter du får mulighed for at vinde den pågældende dag.
  

►► Jeg får ingen SMS med link til spillet

Du får kun 1 SMS med link til spillet. Hvis du forsøger at starte spillet flere gange, f.eks. fra en anden browser eller computer, får du besked om, at SMS’en er afsendt. Deltag via linket i den SMS, du fik første dag du spillede eller gå direkte til spil.bilka.dk på din smartphone.
Vi anbefaler, at du vælger at tilføje spillet til din hjemmeskærm, så du hurtigt og nemt kan spille derfra hver dag.
 

►► Kan jeg tage en anden præmie, end den jeg har vundet?

Nej, desværre. Præmien kan ikke ombyttes til hverken kontanter eller andre præmier.
 

►► Bliver jeg kontaktet af sælgere, når jeg oplyser mit nummer i spillet?

Nej, du bliver ikke kontaktet af sælgere. Dit nummer bruges udelukkende til at kommunikere med dig under spillet og til at invitere dig igen, når vi igen har et lignende spil i Dansk Supermarked. Derudover har du mulighed for at tilmelde dig forskellige nyhedsbreve, men det er helt op til dig selv.
 

►► Jeg får at vide, at jeg skal betale penge for at få min præmie. Kan det være rigtigt?

A) Tjek at det er præcis den samme vare som præmien i spillet, dvs. størrelse, farve, type m.m.

B) Som med al anden teknik kan der ske swipsere. Vi beklager meget, hvis det er det, der er sket. Det, der kan ske, er, at din præmiekode har fået en værdi, som ikke passer til varens pris. Det vil være en stor hjælp, hvis du vil ringe til vores kundeservice på tlf. 87 78 30 90 og oplyse om det produkt, du har vundet og den difference, der var i prisen. Hvis varehuset ikke fandt en løsning, så hjælper vi dig her.
 

►► Jeg kan ikke finde min præmie i varehuset. Hvad gør jeg

Prøv at tage fat i en medarbejder i varehuset for hjælp. Skulle det vise sig, at varen er udsolgt, kan du tage en vare fra samme leverandør til samme værdi.
 

►► Kan jeg deltage uden smartphone?

Ja, du kan spille via en computer øverst på denne side. Men du skal huske, at det stadig kræver en smartphone for at kunne afhente præmierne i din lokale Bilka. Dette kan du løse ved at sende din vinder-sms videre til en ven eller et familiemedlem, som har en smartphone. Det plejer de at blive rigtig glade for :-)

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om websitets cookies