Bilka.dk Logo

servicecentre

Personalet

I Servicecentrene er der ansat specialuddannet personale til håndtering af reklamationer. Hvis de ikke kan afhjælpe fejlen i Servicecentret, sørger de for at produktet bliver fragtet sikkert og forsvarligt videre til en af vores professionelle samarbejdspartnere.

Åbningstider

Servicecentrene i Bilka har åbnet alle hverdage kl. 10-20 og 10 - 18 i weekenden.

SMS - service

Har du indleveret en vare til reparation og gerne vil have en status, kan du kontakte det Servicecenter, hvor produktet er indleveret - eller du kan vælge at få en status på din reparation via sms.

Låneprodukt

Når du indleverer en vare til reparation, har du muligheden for at låne en tilsvarende vare med hjem. Det gælder for udvalgte elektronik produkter og enkelte andre varer.
Du har f.eks. mulighed for at låne en PC, Kamera, mobil eller et TV, mens vi servicerer din vare.

Ingen gebyrer inden for reklamationsretten

Vi opkræver ikke gebyr for håndtering af reklamationer inden for den 2-årige reklamationsret heller ikke selvom, der er tale om en brugerfejl, eller der ikke kan konstateres nogen fejl ved produktet.

Servicecentrene

Klik på det enkelte varehus, for at se hvilke varer de håndterer. Har du spørgsmål kan du kontakte os pr. telefon eller mail.

Hent vores brochure med praktiske information og gode råd om dit nye elektroniske produkter.

Find din nærmeste Bilka